In deze twee vormingssessies ontdek je wat leerlingenbegeleiding inhoudt en hoe het zorgbeleid in de academie hier een onderdeel van is. Je legt de link met kaders zoals het referentiekader onderwijskwaliteit (rOK) en het zorgcontinuüm. Daarna ga je met concrete werkvormen aan de slag met het beleid van leerlingenbegeleiding bij jouw academie.
Inclusief onderwijs begint in een inclusief gebouw. Hoe zorg je ervoor dat je gebouw toegankelijk is voor alle gebruikers? Wat zijn goede voorbeelden uit de praktijk? In een webinar van twee uur koppelen we onderzoek aan een voorbeeld uit de prakijk.
Dit online en interactief contactmoment is een informeel overleg waarbij leraren leren met en van elkaar. De pedagogisch begeleider modereert het gesprek.
Dit online en interactief contactmoment is een informeel overleg waarbij leraren leren met en van elkaar. De pedagogisch begeleider modereert het gesprek.
Dit online en interactief contactmoment is een informeel overleg waarbij leraren leren met en van elkaar. De pedagogisch begeleider modereert het gesprek.
Dit online en interactief contactmoment is een informeel overleg waarbij leraren leren met en van elkaar. De pedagogisch begeleider modereert het gesprek.
Dit online en interactief contactmoment is een informeel overleg waarbij leraren leren met en van elkaar. De pedagogisch begeleider modereert het gesprek.
Dit online en interactief contactmoment is een informeel overleg waarbij leraren leren met en van elkaar. De pedagogisch begeleider modereert het gesprek.
Dit online en interactief contactmoment is een informeel overleg waarbij leraren leren met en van elkaar. De pedagogisch begeleider modereert het gesprek.
Dit online en interactief contactmoment is een informeel overleg waarbij leraren leren met en van elkaar. De pedagogisch begeleider modereert het gesprek.