Kunst en cultuur doelgericht evalueren met aandacht voor het proces en het product.
Wil je met je schoolteam het nieuwe leerplan Leer Lokaal ontdekken en toepassen voor het leergebied kunst en cultuur? Dan is deze vorming iets voor jou! Je maakt kennis met de visie en de doelen van het leerplan. Je leert hoe je het leerplan kunt raadplegen en hoe je het kunt gebruiken om je onderwijs te versterken. Je krijgt ook praktische tips en inspirerende voorbeelden om van kunst en cultuur een boeiend en betekenisvol leergebied te maken.
Samen met jouw schoolteam het nieuwe leerplan Leer Lokaal ontdekken en toepassen vanuit de focus ik en de wereld, kunst en cultuur, Nederlands.
BrusselSamenhang door geïntegreerd werken’ is één van de bouwstenen van Leer lokaal. Wat is geïntegreerd werken? Waarom zetten we hierop in en hoe pakken we dit aan? Hoe maak je de koppeling met Ik en de wereld, Nederlands, en kunst en cultuur?
Brussel‘Samenhang door geïntegreerd werken’ is een van de bouwstenen van Leer Lokaal. Wat is geïntegreerd werken? Waarom zetten we hierop in en hoe pakken we dit aan? Hoe maak je de koppeling met Ik en de wereld, Nederlands, en kunst en cultuur?
Brussel‘Samenhang door geïntegreerd werken’ is één van de bouwstenen van Leer Lokaal. Wat is geïntegreerd werken? Waarom zetten we hierop in en hoe pakken we dit aan? Hoe maak je de koppeling met Ik en de wereld, Nederlands, en kunst en cultuur?
Brussel‘Samenhang door geïntegreerd werken’ is één van de bouwstenen van Leer Lokaal. Wat is geïntegreerd werken? Waarom zetten we hierop in en hoe pakken we dit aan? Hoe maak je de koppeling met Ik en de wereld, Nederlands, en kunst en cultuur?
BrusselWil je het nieuwe leerplan Leer Lokaal ontdekken en toepassen voor het leergebied kunst en cultuur? Dan is deze vorming iets voor jou! Je maakt kennis met de visie en de doelen van het leerplan. Je leert hoe je het leerplan kunt raadplegen en hoe je het kunt gebruiken om onderwijs te versterken. Je krijgt ook inspirerende voorbeelden om van kunst en cultuur een boeiend en betekenisvol leergebied te maken.