Tijdens deze basissessie rond AI leer je de best bruikbare tools voor jouw onderwijsniveau kennen.
Artificiële intelligentie kan een grote gelijkmaker zijn voor leerlingen/cursisten die extra informatie en inzichten nodig hebben. Maar er zijn ook valkuilen.
In deze opleiding gaan we de opportuniteiten en bedreigingen onderzoeken. De deelnemers krijgen een duidelijk beeld van hoe de toepassingen in elkaar steken en welke soorten toepassingen van machine leren er bestaan.
We bekijken een aantal interessante gratis toepassingen die je in de klas kan gebruiken, of die je moet kennen om er je klaspraktijk (huiswerk, oefeningen) op af te stemmen.
Verder geven we nog enkele ethische dilemma’s mee om over na te denken m.b.t. kritisch omgaan met informatie (mediawijsheid) en de invloed op de toekomstige arbeidsmarkt.
We kijken naar de impact van artificiële intelligentie (AI) op lange termijn zodat je als onderwijsprofessional rekening kan houden met de veranderingen die AI teweegbrengt in de maatschappij.
Schoolteams uit het secundair onderwijs en volwassenenonderwijs.
In deze sessie maak je kennis met een aantal belangrijke AI-tools.
Je experimenteert met deze toepassingen en leert om er met jouw leerlingen mee aan de slag te gaan. De toepassingen zijn geordend in deze categorieën:
Prijs voor leden | Prijs voor niet-leden | Sessietijd | Cursuscode | |
---|---|---|---|---|
Team tot en met 20 deelnemers | 645 euro | 709,5 euro | 3 uur | NAIO B1 |
Vanaf de 21ste deelnemer | 30 euro per extra deelnemer | 33 euro per extra deelnemer | 3 uur | NAIO B1 |
Je kan momenteel geen teamvormingen meer aanvragen voor 2024-2025. Registreer je hieronder op onze wachtlijst en we brengen jou als eerste op de hoogte van het aanbod voor 2025-2026. Heb je toch een dringende aanvraag? Gebruik ons contactformulier.
Teamvorming
Bij jou op school tijdens een pedagogische studiedag
Je versterkt jouw onderwijsaanbod door efficiënte digitale methodieken te mixen met de kracht van face-to-face-onderwijs.
Het TPACK-model helpt om jouw lessen zo te ontwerpen dat je rekening houdt met drie aspecten: Pedagogical Knowledge (PK), Technological Knowledge (TK) en Content Knowledge (CK).